2011. október 14., péntek

Kicsit megint elbúcsúzunk...

A következő napokban valószínűleg nem fogunk tudni jelentkezni, ugyanis béreltünk egy autót, és kicsit azzal járjuk Argentína útjait... reméljük minden rendben lesz, de miután kiérünk majd Buenos Airesből, nagy baj nem történhet, ugyanis a külső utak igen kihaltak, sőt lesz egy szakasz, ahol egy magyarországnyi széles, kb 450km hosszú egyenesen fogunk menni! :) Kicsit unalmasnak ígérkezik, de a látnivalók annál érdekesebbeknek. Végre nem kell a buszhoz igazodnunk, teljes szabadság, olcsóbban... Szóval a következő 12napban kétesélyes az internet elérésünk, de miután hostelekben is fogunk aludni, nem csak az autóban, így olyankor igyekszünk majd titeket értesíteni!
Addig is a korábban ígért Mate tea ivászatának felvételével köszönünk el:

2 megjegyzés:

  1. hmmm...én a mate-ról mást hallottam idehaza, nem éppen azt, hogy a gyomorégésre jó.... ;-)
    de mindjárt utánanézek...

    VálaszTörlés
  2. ...igen, megtaláltam az írásos hátterét is, hogy miért is ittam én régebben ilyet: hangulatjavító-, energia- és koncentrációnövelőhatása miatt tartottam itthon egykoron mate teát (persze kérdéses, hogy amit mi itthon az áruházak polciaról leveszünk, mennyiben valódi), de mivel nem vagyok az a teázós, így egy doboz után már nem vettem újat. Lehet, így a hideg beálltával vissza kellene szokjak erre a kávé helyett...?

    VálaszTörlés