2012. április 7., szombat

Koh Phangan - Zsodav paradicsom no.2! :)

Úton Koh Phangan felé

Jöhet ismét a backpackers élet, ismét kettecskén! Aznap még nem mentünk át a szigetre, szállásunk sem volt, és csak sötétedéskor érkeztünk volna a szigetre, akkor meg már nem olyan könnyű a hostelkeresés. Így maradtunk a kikötő melletti városkában, ahonnan következő reggel az első komppal megyünk is tovább a cél-szigetre. Sejtettük, hogy nem lesz könnyű a világutazóba való visszaváltás a túristából, de még annál is nehezebb voltJ Ahogy kiszáltunk a kisbuszból már jött is egy nő, aki tudott rólunk és máris tette az ajánlatokat! Persze nincs már pompa, ezért kiválasztottuk a legolcsóbb szállást, 2 perc és jött is egy kocsi értünk és már meg is érkeztünk! Nem is hittük, hogy ennyire flottul mennek a dolgok, tök jó, csak a szállással voltak kisebb-nagyobb gondok! Mondjuk olyan mocskos undorító szagok voltak a szobában és annyira elsőosztályú volt, hogy Zsófi elsírta magát! J Na ez azért nem igazJ

Backpackers leleményesség :)

És A szoba, gyorsan vissza kell szoknunk ebbe Zsófikám... :)
Megérkezést követően menekültünk is ki belőle, jöhet a városi séta. Nahát ez sem sok vígaszt nyújtott, kosz, szemét, utcai kaja.... A város, Surat Thani egy igazi táj város, itt úgy az igazi városi szart képzeljétek el, utcai kajaárusok, de a helyieknek címezve, tele „masszázsszalonokkal”, azaz kurvákkal J, nincsenek túristák, átutazóban lévők szállnak max. csak meg, akik nem érték el még jó időben a szigetekre induló kompokat (mint mi)... Dávid még evett is volna az utcai árusoknál, de Zsófi kivételesen kérte, hogy együnk valami rendesebb helyen, erre megpillantunk egy KFC-t, már rohantunk is! J
Atyaég, de elszoktunk a putritól, jaj menjünk haza! Ilyen körülmények között voltunk eddig 7 hónapig, most hogy kizökkentünk, látjuk csak, hogy mennyire nem fehér emberhez illeszkedő körülmények ezek néhaJ
Egy ilyen világvárosban túl sok időt nem kell eltölteni és csak bevállalosoknak...

A közeli kajapiac, ehhez még azért idő kell...

... na ehhez meg pláne, mosogatás... :D
Dávid azért beugrott egy fodrászathoz, ahol kedvesek voltak, elmutogattuk mit akarunk aztán adj neki, persze, ahogy sejtettük, vagyis Dávid, kicsit vág, majd még egy kicsit, majd még egy kicsit és a végén jó rövid lesz, igazi profi! J
Vissza a szállásra, az otthonról kapott csodás pickszalámi utolsó karikáinak szendvicsbe olvasztása és alvás! Nehezen ment, izgulunk, holnap megérkezünk Koh Panganra a táj leghíresebb buliszigetre, ahova özönlenek a fiatalok az elektronikus bulik miatt! Valószínű ezt nekünk találták ki... J
Szóval leszűrtük az első napi tanulságokat, jó lesz hazamenni nagyon, kényelem, tisztaság, tudjuk, mi hol van, hozzánk hasonló emberek vesznek körül, stbstb. Emellett borzasztó nehéz is lesz elköszönni ettől az életformától, szabadság, nem kell alkalmazkodni senkihez sem, és a nehéz pillanatok mellett csodás élmények adódnak nap mint nap. Ez a baj csak a jó dolgokkal, egyszer végük szakad, de ezzel tiszában kell lennünk...L
Koh Phangan
A sziget végülis kárpótolt minket az előző napi szállásunkért, és ahogy épp írtuk, a nehéz pillanatok mellett sokkal erősebbek a csodás élmények, ez is egy ilyen volt. Egy hét csoda, Dávidnak két hétJ
A resortocskánk, ami az eddigi legolcsóbb a színvonalához viszonyítva, felülmúlta minden elvárásunkat. Régóta kerestünk már olyan hosztelt, ami a parton van közvetlenül, most megtaláltuk! Privát beachünk van, pálmafák, fehérhomok, ahol ugyan sekély a víz, meg algás, de kiűlni mellé, napozni, nézelődni, bármit csinálni tökéletes. A medence az alap, kikönyökölve láthatod a tengert, a bungallónknak pedig saját kis terasza is van, plusz van szunyoghálónk is, Zsófi kedvence. A fürdőszoba itt is csatornaszagú,de hát számít ez ilyen környezetben???

Na, ez már igen 2600Ft-ért 2 embernek!!! :)

A partunk afféle képeslapos...

A medanszié, kicsit sok volt a klór benne! :)

12dolcsis kilátás! :)

A bázis

Zsófi blogot ír...
...és Zsófi sokat beszél! :)

Inkább együnk egy kesudiós csirkét, hmmm a 600 forintos kedvenc...
  Persze a ping-pong asztalnak még jobban örültünk, Dávid sok mindenben változott a 7 hónapos utazás alatt, veszíteni mégviszont azóta sem tanult megJ

Hopp! :) Gyorsan eldugtuk, de az állás 11-11!

Az első nap nagy programunk nem volt, pihenés, medencézés, átállás a csillagtalan környezetre, Dávid pedig délután megtalálta a a pótcsaládját, a muaythai edzőtermet, ahova innentől kezdve rendszeresen járt, ahogy a bulik és a lelkiereje engedteJ
Egy kis előzetes, Dávid balra! :)
Este volt egy kis megkattanásunk, atyaég, mi lesz, ha majd hazamegyünk, lesz-e pénzünk, lesz-e munkánk, tudjuk-e majd azt csinálni, amit szeretnénk. Nem akarunk itt lelkizni, csak azért írunk erről, mert attól még, hogy látszólag gondtalanul járjuk a világot, nekünk is vannak problémáinkJ Nem tudjuk, honnan jött ez a stressz a semmiből egyszer csak elő, de azt biztos, hogy a pénzhez való viszonyunk változik... Az elmúlt 7 hónapban nagyrészt olyan országokban jártunk, ahol az embereknek épp a napi bevető falatra van pénzük, és mégis boldogok, Európában meg jóval több pénze van az embereknek, mint épp szükséges lenne, és mégsem boldogok, mert még több és több kell. Van mit tanulnunk ezektől az emberektől, és szeretnénk is megtanulni, mielőtt hazamegyünk, hogy ne süppedjünk bele ugyanabba a helyzetbe, amiben voltunk mi is, pénz, munka, pénz, pénz, munka, miközben pedig egyszer csak megöregszünk anélkül, hogy éltünk volna. Borzalmas, hogy a világ ennyire a pénz körül forog! (ok, mi is ebből vagyunk most ittJ De egyszer ennek vége kell lennie, vesszen a kapitalizmus!!!)
Dávidot már láttátok idegesen egy boliviai videón, na most lássuk Zsófit, hát mi más miatt, mint pénzpénzpénz...:)))

Ok, elég a lelkizésből, csak szeretnénk  felhívni a figyelmet, emberek, éljetek, nem számít mi az élet, de ne csak munkából álljon, egyszerűen nem éri meg...!!! Persze most könnyen beszélünk, hisz mást sem csinálunk, csak utazunk, de ebből a szemléletből muszáj hazavinnünk és hazaküldenünk, mert most kicsit kívülről szemlélhetjük a világot és hát van min változtatni...
Kicsit kijőve a pénz és jövőnk miatti parából, gyorsan elmentünk egy kis stressz-enyhítő vacsoráraJ A hosztelünktől nem messze van az éjszakai kajapiac, ami tökéletes helyszínnek bizonyult az olcsó, finom, és nem gyomorrontós étkezésre. Innentől kezdve minden este ide jöttünk, sőt, sokszor a reggelit is itt fogyasztottuk el, fele annyi, mint a resortunkban. Plusz a világ legfinomabb gyümölcsturmixosát is megtaláltuk, aki nem csak egy-két féle dolgot mixel össze, hanem egyedi kínálata is van, pl.: kiwi + mentalevél + valami trópusi gyümölcs, banán + avokádó + kókusz, narancs +répa + gyömbérgyökér, stbstb. A többit nem áruljuk el, várunk mindenkit szeretettel a Siófokon 2013 nyarán megnyíló Zsodav ShakehousbanJ
Izgalmas kajapiac, minden este vártuk már, hogy jöhessünk! :) Na lássuk mi nem hiányozhat egy ilyen helyről...

Deep Frie Chiken

Sushi, nem vállatunk...

Thai Pancake

PadThai, nemzeti étel ugyebár

Friss gyümölcsös

BBQ  mogyorószósszal...

Kacsás  :)
Curry-s, szintén nagy kedvenc lett!

És a nagykedvenc Fruit Shake, a titkos recept megvan! :)
Másnap első dolgunk volt robogót bérelni, sok a látnivaló, tömegközlekedés pedig nem nagyon van. A robogózás az egyik legjobb dolog itt, fúj a meleg szembeszél, izgalmas a táj, és mivel nem nagy a sziget, elég változatos is, tengerpartok, erdők, pálmafák, közben a pedig zajlik a helyi élet. Szinte mindenki robogóval közlekedik, azok is, akik sosem ültek még kétkerekű járgányon. Meg is van az eredménye, minden nap látunk egy-egy új lányt a városban bekötözött lábbal, láthatóan csúszott egyet, nem is nagyot, de ezzel vége a fürdésnek és napozásnak! A kölcsönzősök pedig okosan be is hajtják a robogó megrongálásáért a sok pénzt – szerintünk ezért is adják ki bárkinek mindenféle figyelemztetés nélkül a motorokat napi 700 forinttért. J
A nagy fogás :)
Szerencsére Dávid profi motoros, még az össze-vissza közlekedő táj robogósok között is ügyesen lavírozott, itt ráadásul a bal oldalon közlekednek! (vagy épp a jobbon, ahogy épp kényelmesebb nekikJ)

Napi 2 ilyet minimum láttunk, külön esésre specializált kórházat hoztak létre, ez nem lányoknak való, az utak porosak, tényleg tapasztalat kell, Simsonos esés még 14évesen! :)
De hát itt mindenki motorral jár... :)
Délelőtt elszaladtunk a muaythai „teremhez”, ahol ma tartották a teremavató ünnepséget, és mi is meg voltunk hívva, természetesen egy helyi eseményt semmiféleképpen nem hagyunk ki! Persze jól is tettük, jöttek szerzetesek, akik felszentelték a termet, ilyet még nem láttunk egyedi élmény volt...

Teremavatás

Legyezők :)

Ima

Főszentbá

Na, te meg mit csinálsz? :)

Na és te? :)
Bejártuk a sziget egyik felét, láttunk elefántparkot, mikrovízesést, másztunk hegyet egy szép kilátásért, kijutottunk a sziget másik oldalán lévő partra, és megállapítottuk, mi nagyon jó helyen lakunk.
Robogtunk mindenfele...

...elég vagány kis útvonalakon...

...pálma minden mennyiségben!

Pálma, ökör, földmíves

Azért ne feletkezzünk meg arról, hogy Ázsiában vagyunk, egy ilyen kép könnyen előfordulhat, de azért pálma van... :)

Na de ilyen is, Coco...

Szevasztok!

Nagy táncot járt az ormányos... :)

Panoráma
Szép itt is minden, de mi legalább közel vagyunk minden fontos dologhoz! Mik ezek? Hát például a ma esedékes buli is tőlünk 10 percre van robogóval. Azzal menjünk? De hát akkor Dávid nem iszik? No problem, itt akár sörösüveggel a kezdeben is motorozhatsz, csak sisak legyen rajtad, a rendőröket is ez érdekli, az is csak a nap bizonyos szakaszában, magadért felelsz, ha esel, beszívod pár hétre, egyetértünk ezzel a gondolkodással, már boccs, de sokkal jobb, mint azt, ahogy otthonról halljuk, hogy olyan szinten szabályoznak, hogy a csirkéket lassan emberként kezelik, és megfelelő ellátottságú ketrec kell nekik, lassan beszélgetőpartner is, ezáltal meg ellehetetlenül az élet a költségek miatt... Ez volt Dávid véleménye, Zsófi szerint a csirkéknek egészségesebb lesz a husa, ha normális feltételek között tartják őket. Ezért lila a Milka tehén isJ De Dávid kedvéért alapítunk egy új foglalkozást, a Csirke SuttogótJ
Na visszatérve a mi valóságunkhoz, ezt a kérdést gyorsan eldöntöttük, maradunk a jó öreg iszik és vezetnél! J Ja és drog az ne legyen nálad, elég komoly börtön jár egy kis jokerért is, vagy jó esetben csak jó sokat fizetsz, hogy megúszd, mondjuk ez afféle 1.5 millió forint!!! Na de nálunk sosincs drog, fujfuj drog, az alkoholizmus ezerszer jobb (sokak szerint...)! J Szóval nincs szívj és repülj! J
Elég kevés buli van a héten! :)

Fujfuj :)
Így végül robogóval mentünk a Jungle Experience partyra, már a neve is nagyon tetszetősJ A sziget egyébként is híres a bulikról, a legnagyobb a Full Moon Party, amire több tízezren érkeznek a szigetre – csak ezért! Mi teliholdkor pont nem leszünk már Tájföldön, de aggodalomra semmi ok, úgy tűnik, itt minden nap van valami jó kis buli (Full Moon, Black Moon, Half Moon, Shiva Moon, Swimmingpool Party, Waterfall Party, Jungle Experience és sok kis helyi electronica, élljen juhéjj, itthon vagyunk! J ), és mindig vannak is elegen ahhoz, hogy jó legyen a hangulat. No hát le is teszteljük, milyen itt a party kultúra...

Nem csalódtunk, a zene elektronikus, leginkább goa trance, pszichedelikus zene, minimal, techhouse, a kedvenceink közé tartozik mind.
Ez a stílus megosztja az embereket, valakinak vagy nagyon tetszik, vagy nagyon nem. Mi teljesen odavoltunk tőle, és ha energiánk lett volna, reggelig táncolunk. Na de ezt a számot aki egy picit is szereti az elextronikus zenét ismeri! :)

Otthon az ilyen bulikat gyakran a drogokkal kapcsolják össze, „az ilyen zenét csak totál készen lehet élvezni, és a táncot bírni”, de emberek, ez nem igaz, itt tuti senki sem drogozott, senki nem fogyasztott extasy port vagy speed tablettát J, itt nem olyan elnéző a rendőrség, mint otthon! Itt mindenki max. a helyi vödrös alkoholos mixektől tombolt! Azért az tény, hogy sokáig nem bírja az ember és jó sokat kell inni, de azért valóban jól nyomtuk!
UV festés, tök jó, otthon is lehetne...

Végre bulllliiiii

És a hajtószer, vödrös VodkaRedbull :)

Djs from Space Ibiza...

Psy

Tűztáncosok

Alakulóban, na de kinek a kezében van a vödör...? :)

...hát a Zsófiéban! :D
Irány haza! :)
Illetve volt még egy helyi érdekesség, a Happy Shake. Miért is olyan happy? A turmixba gombát tesznek, magic mushroom, halucinogén hatású. Gondolkoztunk mi is rajta, de végül nem mertük, egy ilyen ismeretlen közegben nem szerettük volna elveszíteni a kontrollt. Plusz megfigyeltünk egy-két embert, akik egészen biztosan fogyasztottak ilyen csodaszert, és teljesen más dimenzióban voltak, látszott rajtukJ Maradunk a jó öreg alkoholnál, élljen a vödrös vodka redbullJ

Happy Shake :)

És aki kóstolta...! Szerették ezt a fát, hisz olyan szépen csillog! :)

Jajj, nehogy elfeledkzettünk erről! Thai bulikurvák, mindig fehérben, TOTÁL fehérben! :)

Másnap rövid napot tartottunk, nagy nehezen felkelés, azért a vödrös koktélokat érezhetően helyi gagyi alkoholból készítették, nem voltunk túl jólJ  Másnaposságra a legjobb helyszín a tengerpart, elrobogóztunk egy új részre, arra a partra, ahol a Full Moon buli is van, nagyon szép, és alig vannak, halkan szólt a zene, nekünk tökéletes, de ez talán mindenkinek...J

Hmmm, jó fele tartunk...

Igen megérkeztünk, ezt kerestük itt és van!

Fehér homok, pálmák, kristályvíz, bárok, ez kell nekünk...

Sellőlámy

Sellőfiú :)

Strandröpi...

...és egy meleg játékos! :)

Bár Dávid nagyon elszánt volt, mégsem ment ma edzésreJ Viszont hogy ne maradjunk thai box nélkül, este elnéztünk egy mérkőzésre, ahova amúgy is akartunk menni, ha már Tájföldön vagyunk, plusz ezen a meccsen Dávid edzőtársai közül is küzdöttek páran a már évek óta boxolók közül.

A stadion

Egy ilyen thai harcossal..., hát nem tudom...

A francia edzőtárs, neki szurkolunk, hát vele se...! :)
  Zsófi sosem gondolta volna, hogy ennyire fog neki tetszeni, de ahogy a muaythaiosokat készítették elő, érezni lehetett a feszültséget a levegőben, ott volt a ring, rá is átragadt a hangulat, és teljes lelkesedéssel várta az első meccset. Az első meccsen a második körben már kiütéssel győzött az, akinek drukkoltunk, nagyon komoly ez a muaythai!!!

Fogadalom...

Ezzaz, ez igazi muaythai lesz!

A gong thai megoldás :)
A szurkolók is készen állnak... :)

Mehet a rugdosósdi...

...nem sokáig tartott, emberünk kiütötte a thait...

Méghozzá csúnyán... :)

Ehhez nem lehet hozzászokni...
Volt még egy kiütéses meccs, ő a negyedik menetig húzta. De lássuk azért még mi van a háttérben! Egy kis előkészület és a helyi virtus! :)

A harmadik komoly mérkőzés során Dávid edzője, egy vadállat fejű táj, és egy komoly colos izraeli küzdött meg egymással. „Teacher” győzött, de az izraeli előtt le a kalappal, hogy így állta a sarat! Ha a Teacher betalált, akkorát csattant, mit senki másnak a rúgása és ütése sem, az ellenfele combja és bordája olyan vörös volt már a végére, hogy csoda, hogy állni bírt.  Kap egy pár rugást az izraeli, de 1.50-nél egy olyat kap, amitől mindannyian sírva rohannánk haza... :)

Teacher, csak az ilyentől mentsen meg minket a sors! :)

Ez a "táncos" alapállás eléggé killer!

Szegényt már sajnáltuk, annyira szét lett rugva! De győzött teacher!!! :)
Hihetetlen ez a férfienergia, ami a megtöltötte a levegőt. Küzdőszellem egy kis félelemmel, vadsággal, agresszióval, szívóssággal és olajosan csillogó izmos férfitesttel megspékelve. A végére Zsófi már kicsit besokallt a fájdalomtól és fejütésektől eltorzult arcok látványától, elég is volt ennyi, de hatalmas élmény volt!!!

Másnap reggel Dávid újult erővel megy edzeni, ez aztán a férfias sportJ Később egy új partszakaszra robogóztunk, egy kis pihenés, Dávid a boxtól kimerülten alszik, majd táj masszázs a maga kínzó módján. Vicces, ahogy egymás mellett fekszünk, és menet közben láthatjuk egymás eltorzult arcát, ahogyan a kis 40 kilós táj lányka csavargatja az izületeinket, kifeszíti az izmainkat és teljes testsúlyával belekönyökölJ

Nem rossz, egy kis homoknyelv...

Pálmák és a homok,de ...

...hát igen, ezt nem teszik bele a magazinokba, sajnos itt ez előfördulhat...

...inkább nézzünk másfele, ennyi a megoldás! :)

Koh Phangan=backpakers paradicsom

Este a szokásos helyi körünk után az esti kajapiacon, jöhetett az, amiért eredetileg idejöttünk, a Black Moon Party, ami a Full Moon kistesójaként született meg, azt is havonta egyszer tartják, Újholdkor.

Egyet nem tartottunk be, na melyiket? :)
Eredetileg emiatt jöttünk a szigetre, de végül sokkal többet találtunk ennél. Mivel már pár napja itt vagyunk, voltak ismerősök, Dávid edzőtársai pl., illetve már a bejáratnál találkoztunk magyarokkal. Szóval volt társaság is, jó zene is, színes díszlet, tűzzsonglőrök, minden ami kell. Az alkohol már okosan oldottuk meg, mi vettünk a kisboltban igazi magyarosan, és becsempésztük a buliba. A spóroláson kívül volt még ennek egy nagy előnye, másnap nem voltunk rosszul a helyi olcsósított koktéloktól, minőségi vodkánk voltJ Ennek főleg Dávid örült, mivel hogy Zsófit megvédje a részegségtől, a közös kis mixünk nagy részét ő döntötte magába, élvezte is a bulit rendesen, de azért neki is eljött az a pillanat, amikor kicsit leűltJ

Megint az UVsok, csak itt többen voltak, nagyobb volt a buli is! :)

Tűztáncosok...

...valóban profik voltak, otthon ilyen színvonalat még soha nem láttunk!

Little Ozora :)

Dj pult, az UV dominál mindenhol...

Strandbuli, na ez juhéjj :)

Alakulóban... :)

Magyarokkal roptuk :)

Zsófi ne félj, megmentelek! :)

Van aki ismeri ezt a fejet, van, aki nem! :) Néha kell ilyen is ugyebár...

Kicsit a végére elázott... :)
Zsófi közben boldogan ugrált a zene révületében, ez végre Zsófi kedvence, Goa. Továbbra is igaz amúgy a helyi partyszemmel, drogok nélkül bulizik mindenki, még csak füves cigi illata sem csapta meg a kifinomult Dávid-orrotJ
Közben eleredt az eső, megérkezett az igazi goás spirit, esőben az igazi a buli, így lehet a legjobban táncolni. Dávid szolidan elfoglalta az új pihenőhelyét egy tető alatt, Zsófi meg tombolt az esőben, néha visszatért Dávidhoz meggyőződni róla, hogy még mindig felhőtlenül évezi a bulitJ Miután elállt az eső, Zsófi is elfáradt, akkor kapott Dávid kedvre, már későn:P Lassan elindultunk haza, kiöntöttük a bukósisakunkban összegyűlt több liter vizet, és irány a kis otthonunk.

Zsófi bepörögve! :)
Dávid is éledezik, csúnya a helyzet! :)

De már késő, irány haza, megúsztuk... :)
Másnap is egy rövidebb, pihenősebb napot tartottunk, de hála a minőségi piának, csak fáradtak voltunk. Visszalátogattunk a kedvenc másnaposságra kitalált strandunkra, ahol a másik buli utáni délutánt is töltöttük. Este egy kis házimozizás a laptopunk miniképernyőjén, de rég láttunk már filmet. Ráadásul magyarul, köszi ZsófiapukaJ!

Rendben van ez a sziget...

Egy kis naplemente

Művészfotó...

Bárcsak minden napunk így végződne...
Másnap jöhetett végre egy nap, amikor sem másnaposak nem vagyunk, sem bulira nem kell készülődni este. Ja amúgy csalóka, nem vagyunk ekkora partyszörny alkeszok, az elmúlt 7 hónapban kb. kétszer voltunk bulizniJ Élveztük kicsit a resortunk adta lehetőségeket, ping-pont, medence, és végre megpróbálkoztunk a tengerrel is. Hát valóban algás, óvatosan kell benne gyalogolni, és valóban kicsit sekély, de beleülni tökéletes, és ahol nincsenek növények, ott vetekszik a Karib kékségével. Mentünk egy nagy kört a robogóval, majd délután ismét edzés, ahova most Zsófi is elment, persze csak nézőnek. Továbbra is lenyűgöző ez a sport!!!

Este a szokásos kajapiacunk mellett most hétvége révén volt még egy piac, elég vegyes, lehet itt kaját is venni, van ócskaruha fillérekért, de van normális is, kicsit többért, de még mindig olcsó. Dávid is kapott végre valamit, egy igazi hippis bulis nadrágot, olyan szigetestJ
Szombati utcavásár helyi árusokkal!

Mindenféle finomsággal...

Kókuszsapec... :)

BBQ polip és sült rízs
Találtunk egy igen érdekes terméket is a vásáron, talán ez a legnagyobb hamisítvány, amit eddig láttunk: igazi táj helyi alkoholt, banánból és egyéb trópusi gyümölcsökből készült szeszes italt. Nahát mondjuk, ez pont olyan, mint a pálinka. Majd megszólal a nő, igen, ez pálinkaJ Hihetetlen, igazi helyi táj alkoholként árulják, és a sok hülye túrista meg megvesziJ Ez egy igen szép példája a Tájföldön található (magyar) hamisítványoknak :P

Haha! Kérdezzük a nőt, hogy itt árul a piacon csak, mondja nem, hanem a fő célpontok a resortok, mondjuk neki, akkor "házal" vele, erre megsértődött, hogy lehet így is fogalmazni, de ő "marketingnek" hívja! Na a paraszt... :DDD
Végül elérkezett az utolsó nap, legalábbis Zsófi részére. Zsófi este megy busszal Bangkokba, onnan pedig repül Új-Zélandra Judithoz, a legrégebb (általános iskola) óta ismert drága barátnőjéhez, akinek most lesz az esküvője, és Zsófi lesz a tanu – ez aztán a megtiszteltetésJ Dávid marad itt a szigeten, ő sem fog unatkozni, muaythai, főzőiskola, bulihegyek – szóval nem kell őt sem sajnálni! Utolsó nap lévén végigcsináltunk mindent, amit szeretünk, elvégre ez az egyik álomszigetünk ( ugyebár eddig 3 álomhelyen jártunk: Ilha Grande – Brazília, Montanita- Ecuador és Koh Phnagna – Thaiföld, hogy miért is, mindenki eldöntheti... J ), hát csináljuk azt ami igazán jól esik, medence, kajapiacunk, ping-pong, robogózás, zenehallgatás és aztán irány a kikötő, szomorú búcsú, és itt kétfelé válik a történtünk egy pici időre...

Jajj Zsófiiii,ne hagyd itt Dávidot egy hétreeee.... :)))

1. szuper kis bejegyzés, jó a vége is, egy kis izgalommal, sorozatos berkekben cliffhanger-nek mondanák :)))

2. Jaaaaj, el is felejtettem megkérdezni, hogy bírtátok ki 7 hónap együttlét után hogy 1 hétig különváltatok? :) Vagy ez már kellett mindkettőtöknek? :))

3. Jó a kérdés, nehéz volt, főleg az elején. Szét kellett választani a két táskát, mi kell nekem, mi Dávidnak - persze ez nem sikerült hiba nélkül. Meg persze rossz volt elszakadni is egymástól. Dávid aggódott értem, én meg izgultam, hogy egyedül is minden rendben menjen. De aztán annál jobb volt újra találkozni:))) Nemsokára jönnek a részletek is:)